blog image

Call center w małej i średniej firmie

Call center w małej i średniej firmie Firmy zajmujące się wąską specjalizacją z zakresu call center zaczęły się dynamicznie rozwijać w okresie, gdy wzrósł popyt na zdalną obsługę klienta. Dowiedz się, czy obsługa call center dla firm jest dobrym rozwiązaniem w małym lub średnim przedsiębiorstwie. Call center – co to jest? Firmy świadczące usługi call

Czytaj więcej
blog image

Czy przeniesienie call center na podmiot zewnętrzny się opłaca

Czy przeniesienie call center na podmiot zewnętrzny się opłaca? W większości strategii marketingowych analiza kontaktu z grupą docelową odgrywa krytyczną rolę w procesie budowania długoterminowej przewagi konkurencyjnej. System podatkowy przy okazji zachęca właścicieli działalności gospodarczych do inwestowania we współpracę z mocno wyspecjalizowanymi podmiotami zewnętrznymi zgodnie z zasadą outsourcingu. Rozliczenie na fakturze VAT to znacznie bardziej

Czytaj więcej